HIDAYAH AL MAHDI

 


HIDAYAH AL MAHDI
Apabila jatuh kerajaan uthamaniah 3 mac 1924,bermula FITNAH Dajal mengambil alih Pemerintahan dan Peradaban Dunia.
Dajal dari perkataan Dajalah yakni menutup segala keburukan dilihat kebaikan, Neraka dilihat Syurga, kebodohan dilihat kecerdikan, kesengsaraan dilihat kebahgiaan, kezaliman dilihat Keadilan.
Misinya membebaskan manusia dari TUHAN dan ajaran RASUL, menjadi Hamba kpd Nafsu dan mengikuti ajaran Iblis.
Gerakannya menyeluruh setiap aspek utk mengawal kehidupan manusia agar menurut ajarannya. Wujudnya pelbagai badan dunia adalah dari Gerakan mereka utk mencapai misinya.
Dendam Iblis pada anak cucu ADAM AS terus membara hingga Kiamat. Kemarahan dan Dendam para Yahudi dan Nasrani pd RASULULLAH dan ISLAM juga sentiasa membara.
Namun setiap yg bersifat makhluk pasti akan binasa, penuh dengan kelemahan dan kesilapan. Kekuasaan dan Rangkain Dajal yg menguasai Dunia dengan pelbagai fitnah dan kejahatan dilakukan, ternyata tak mampu menjadikan seluruh manusia tunduk padanya.
Disana ada golongan manusia yang tetap teguh dgn ALLAH dan Ajaran RASUL.
Walaupun Kejatuhan Kerajaan Uthmaniah menjadikan umat Islam bagaikan anak Ayam kehilangan Ibu, namun umat Islam tidak bersikap lemah dan berdiam diri.
GERAKAN HIDAYAH AL MAHDI tetap memancar dalam jiwa umat ini yg membawa misi membebaskan Manusia dari Hawa Nafsu dan ajaran Iblis , menjadi Hamba kpd ALLAH dan taat pd Ajaran RASUL.
Para Ulama , para cendiakawan dan para pejuang dari pelbagai posisi bangkit mempertahankan Aqidah dan Ajaran RASUL malah pesat berkembang seluruh Dunia.
Ajaran Dajal yg penuh kepalsuan kini makin ditolak oleh majoriti Manusia, ajaran ekonomi Kapitalis dan Komunis dilihat punca kesengsaraan manusia, memberi kebahgiaan spt Hiburan yg merosakkan, pemujaan Artis, Dadah,Arak , Pesta dan lainnya ternyata telah terlihat kepalsuan.
Hakikatnya manusia menderita krn diri manusia ada RUH yg dicipta langsuang dari Hembusan ALLAH yg hanya bahgia dgn ALLAH.
Gerakan HIDAYAH AL MAHDI akan bangkit sepenuhnya membawa kebenaran dari TUHAN kpd Manusia dan membongkar segala kepalsuan dan Kejahatan gerakan Dajal.
Bermula 2024 , Era Kebangkita HIDAYAH AL MAHDI semakin menyemarak seluruh Dunia, berduyun umat Eropah dan Rusia memeluk ISLAM.
Apabila Gerakan Dajal semakin lemah , MUSA AL SAMIRI pasti akan munculkan dirinya utk memimpin dgn pelbagai kekuatan sihir (bantuan Iblis ), teknologi yg dimiliki , badan dunia, ziones serta para pemimpin dunia yg menjd Proksinya akan sedaya menjdkan Dunia dibawah tadbirnya.
MUSA AL SAMIRI bergerak Membawa wajah sebagai Penyelamat Dunia sedangkan dirinya adalah bapa kejahatan Dunia
ISLAM dan GERAKAN HIDAYAH AL MAHDI Adalah musuh utamanya yg perlu dilenyapkan dari mukabumi ini. Pelbagai tindakan yg mengila akan berlaku demi mencapai cita2nya.
Tika itu ALLAH zahirkan MUHAMAD BIN ABDULLAH pimpinan gerakan HIDAYAH AL MAHDI dari selubung KerahsiaanNya memimpin secara terangan dgn karamah dan segala rangkaian yg sudah siap seluruh dunia menentang Dajal Musa al Samiri.
PERANG BESAR pasti akan Berlaku antara Haq dan Batil, Yang Haq pasti akan Menang. NABI ISA AS diturunkan dari Langit membantu MUHAMAD AL MAHDI membunuh Musa al Samiri. Itulah Janji ALLAH
Maka bermula pemerintahan Nubuwwah kembali menguasai Dunia. Hancur segala kepalsuan dan kembali muncul kebenaran. Dunia penuh damai , makmur dan tertegak Keadilan.
ALLAH HU AKBAR.

( Sumber dari Walid Ibrahim Al Malik )


Wallahulam.
11 feb 2023.

Share on Google Plus

About roslanTv Tarekat

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis.

0 comments:

Catat Ulasan