Lenyapkan hijabmu..Cukup melihat WAJAHNYA

 


Apa yg mereka zahirkan itu lah jiwa mereka,sebenarnya (1) jiwa soleh Adam terzahir dari cahaya (2) jiwa syaitan terzahir dari api meluap2 apabila datang kemarahan,kesedihan,bernafsu nafsi dan iblis hanyalah tukang hasut mengunakan pendapat tersendiri.

Lenyapkan hijabmu..Cukup melihat WAJAHNYA..

Kerana JIWAKU adalah KEBENARAN HAQNYA,bukan keilmuannya
bukan pengetahuannya..dan bukan TAUHIDNYA
"Tapi KESAKSIAN SYAHADAHNYA"
KEILMUAN yang membuatkan anda selesa BERTEDUH DIBAWAH RENGDANG RIMBUNAN POHONNYA,
Teruskan,.kerana tidak akan kami menggangu kalian

BILLAHI..
Kalian akan TINGGALKAN POHON KEILMUAN itu untuk MENCARI tempat BERSAMA TAUHID ini..Jika kalian TAHU APA YANG KAMI TAHU..DAN KERNA DIALAH KAMI MENGETAHUI APA YANG KAU TIDAK MENGERTI..
Billahi asmaulHAQ
telah hadir pada kami akan penerangannya mengenai..
"POHON TERKUTUK"
APA ITU POHON TERKUTUK..?
Billahi...,
SUNGGUH Kalian TIDAK AKAN FAHAM dan TIDAK AKAN HADIR PENGERTIAN akan maksud KEFAHAMANNYA selagi KALIAN TIDAK MENGETAHUI dan KENAL atau MENGENAL APA SEBENAR BENARNYA yang diKATAkan AL QURAN itu dari sudut KALIAN atau JIWA DIRI kalian SENDIRI hadir SEJELAS JELASNYA akan KESEDARANNYA...!
"Sesungguhnya ilmu ALLAH meliputi segala manusia".
Dan DIA tidak menjadikan mimpi yang telah "Kami" perlihatkan kepada kalian, melainkan sebagai ujian bagi manusia dan (begitu pula) "pohon kayu yang terkutuk" dalam "Al Quran". Dan "kami" menakut-nakuti mereka, tetapi yang demikian itu hanyalah menambah besar kedurhakaan mereka..
JELAS... inshaa ALLAH dari ALLAH redhoMU..amiin
Tinggalkan apa yang kalian anggap itu milik kalian..Jelaskanlah berkali kali perihalnya dalam karangan perkongsian kalian tentang "KEAKUAN DIRI" itu...kerna batas Penerangan itu hanyalah pada KEILMUAN sahaja penerimaannya dari sudut yang ramai usaha kearah asas MEMPERKENALKAN bukan dan tiada sama sekali menyentuh perihal akan KESUCIAN DIRI itu bebas dari (ia) BERSIFAT,kerna tak ada SESIAPA pun BOLEH MEMBUKTIKAN BAHAWA DIRINYA ITU TELAH BEBAS DARI IA BERSIFAT..waimah DIRI SENDIRI..Sehinggalah PANDANGAN itu HADIR memperlihatkan..
BILLAHI affaul"HAQ KETERANGAN" itulah PENGETAHUANNYA bagi keupayaan ini HANYA DIA YANG beri MELIHAT semua itu hadir melalui kelakuan/perbuatan mereka dari sudut PENERIMAAN dan PERBAHASAN mereka terhadap sesuatu PERKONGSIAN ILMU...
SESUNGGUHNYA,DIA MENGETAHUI APA YANG MEREKA KATAKAN DAN APA YANG MEREKA SEMBUNYIKAN,DAN TIDAKKAH MEREKA MENGETAHUI BAHAWA DIA,
"Sebenarnya ilmuNya meliputi apa yang ada pada mereka, dan Dia menghitung segala sesuatu satu persatu."
SELAGI KALIAN RASA MEMILIKI..KERNA,BILLAHI...Telah kami NYATAKAN...
BUKAN DISITU KAMI BERTEMPAT, TIDAK PADA TITIKNYA, TIDAK JUGA PADA GARIS BARISNYA YANG MEMPERLIHATKAN KEJADIAN DZAT ITU TERHASILNYA SIFAT...
BUKAN ITU KEKAGUMI KAMI..
BILLAHI..
JIKA SINGGAHSANA ALLAH ITUPUN INGIN KALIAN RASA MEMILIKI.....PASTI KALIAN AKAN MENCARI² JALAN DAN SEBAB UNTUK BERBALAH BERSAMA "DIA" KERNA INGIN KALIAN MILIKI..
AFFAULHAQ..
JANGAN KALIAN KHUWATIRKAN..SELAGI SIFATULHAQNYA "DAL" Itu sempurna didalam baris PINTU² MAKRIFAT BASMALLAH YAKNI BILLAHI....Jiwa ini adalah TAKDIR URUSANNYA JUA MENEMPATKAN KAMI MENGIKUT KEMANAPUN KEMAHUAN DIA.. CUKUP ALLAH BAGI KAMI "HU allah"
( Sumber dari Ilmu Tauhid )
Share on Google Plus

About roslanTv Tarekat

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis.

0 comments:

Catat Komen