WANITA SOLEHA

 


WANITA SOLEHA APABILA MEREKA DI AJAR DENGAN MAARIFAT ROBBUL ALAMIN & ILAH MEMBAWA KEPADA PENGENALAN AGAMA YANG HAQQ , MAKA WUJUDLAH DIRI ASLI KEWANITAN SAMASEKALI 100% TDK MENSYIRIKAN ALLAH SEPERTI WANITA TDK MAHU DIDUAKAN DIMADUKAN TDK DSYIRIKAN

-----------------------------------------------------------------------
Segala galanya bermula dengan ilmu LA ILAHA ILALLAH dan Ilmu Syahadah ILAH, ROBB, ILAHUN WAHID Syahadah ALLAH dan Syahadah Rasul yang di ajar selama 13 tahun di makkah sehingga
ke 23 tahun di Madinah.
Agama ALLAH Yang Suci , Murni, Bersih, Asli, Asal, Benar , Lurus
bermula dengan Ilmu & amalan LA ILAHA ILALLAH, & pengisian
serta di perkukuhkan dipadukan di ikta di mantapkan dengan Ilmu, Amalan SYAHADAH sekuat kuat nya.
TIADA AGAMA IMAN ISLAMMIHSAN TANPA ILMU SYAHADAH
----------------------------------------------------------------------
Tanpa Ilmu Amalan SYAHADAH maka Agama itu menjadi longgar
TERCEMAR dengan Ajaran Nafs Nafs , Syaitan , Iblis , Jin , Ifrit , Pin
Hin, Bin dan ajaran sesat dan menyeleweng dari macam macam sudut dan aspek. Hanya orang kafiroon dan Munafikoon sahaja
yang Menolak ilmu dan amalan Syahadah yg di bawa oleh ahli
Syahadah yang di utus dari sisi ALLAH. Surah Al fatah Ayat 8.
Surah Nisaa ayat 41 ,Siapa 2 orang Saksi yg diutus dari sisi ALLAH?.
Untuk jadi Soleha , pastikan Wanita Anak perumpuan jangan sekali kali mensyirikan ALLAH dlm apa jua keadaan.itulah Kesolehan.
LAILAHAILALLAH TALIAN UTAMA IKATAN ILAHI TALIAN MAHA PENTING URWATUL
---------------------------------‐----------------------------------
Hanya dengan kaedah dan manhaj inilah Nabi mulia dan para mendidik isteri2 mereka menjadi Soleha, begitu juga para AwliyaAllah dan begitu juga kami yang dhaif ini telah berjaya
- 50%
- 70 %
- 90 %
- 91 % Berjaya berhasil HANYA DENGAN PENGISIAN ILMU LA ILAHA ILALLAH SYAHADAH LAILAHA ILALLAH & SYAHADAH
MAHABBAH RASULALLAH.Boleh tanya suami suami dari jemaah jemaah kami benar atau tidak.
72 GOLONGAN YG MENJUAL MENGADAI AGAMA SUCI DGN AMALAN YG TDK DIREDAI
----------------------------------------------------------------------
Ramai dari 72 Golongan puak Kaum islam di bawah pelbagai nama GAGAL , keluarga gagal , suami gagal, isteri gagal anak2 gagal mengikuti jejak2 Suami mereka yg asyik meninggalkan anak isteri sehingga menjadi curang pelaku dosa yg di akui oleh isteri2 sendiri semasa mereka keluar 40hari 3bupan 7 bulan 11 bulan dan mcm2 lagi group.
Wanita bila faham agama dari sudut yang di redai ALLAH, dan RasulAllah akan merasai, menjiwai dan seterusnya berpeganag erat dengan talian ALLAH sampai ia mengehmbus akhir nafasnya.
HIDUP SOLEHA FITRA WANITA BERTAUHID
----------------------------------------------------------------------
Dengan itu seisi keluarga akan menjadi lebih Soleh Soleha,sebab dengan fitrahnya wanita itu suka dengan cara hidup Islah, Agama fitrah yang cantik , asala asli tanpa wujud berpura puraan beragama. Bila diajak solat oleh sahabatnya se[erjuangan nya dia gembira, Bila diajak mengaji dan, dalami ilmu agama dia akan ikut tanpa banyak songeh. Bila dinasihati saat berbuat salah, dia tak keras melawan namun sedia berlapang dada menerima.
Wanita bila mengerti agama setelah mengenal ilmu LA ILAHA ILALLAH, Syahadah menjadi amalan 24jam dalam hidup,qalbu menjadi tenang , Nafas menjadi aman , Jiwa menjadi bahagia , Qalbu menjadi tenteram, ALLAH memberi Ikatan Sifat Rahim Nya lebih hebat dari kaum Lelaki, dan dia akan selalu beramal dengan menutup aurat dalam diri dan luar diri separuh sempurna atau sempurna. Tak suka bertabarruj walaupun diajak kawan-kawan. Dia akan cari kawan² yang berkualiti. Dia takkan bergaul bebas dengan lelaki lain. Berikhtilat, apatah lagi berkhalwat. Dia berusaha menjaga diri dan maruah untuk keluarga dan bakal suaminya.
KESERONOKAN BERAGAMA KEMANISAN IMAN PENGISIAN TAQWA HIDUP ZIKRULLAH
------------------------------------------------------------------------
Wanita bila seronok hidup beragama, dia akan sedaya upaya mengaji Ilmu ILAH, Ilmu ALLAH, agama untuk menjadi pembantu ketua rumahtangga yang setia serta mendidik anak-anak menjadi soleh, Sebab dia tahu ibu adalah Madrasah pertama untuk anak² dan seorang ibu lebih dekat dengan jiwa anak².
CAHAYA NOOR AR RAHIM DI MUKA BUMI DARI KAUM HAWWA
------------------------------------------------------------------------
Jika wanita yang faham agama ini sudah bergelar seorang Isteri, pastinya dia sentiasa menjaga tutur kata agar hati suami tak disakiti, bersifat qanaah, syukurnya tebal, mampu menjaga harta dan maruah suami dengan baik dan saling berpesan-pesan pada kebenaran. Dia juga tidak suka mempamerkan dirinya di media sosial untuk tatapan lelaki lain. Kerana dirinya terlalu mahal buat suaminya.
ISI DENGAN ILMU SYAHADAH ILMU LA ILAHA ILALLAH ILMU
AMALAN AFDALUL ZIKRI LA ILAHA ILALLAH 24JAM
----------------------------------------------------------------------
Begitulah cerita wanita yang faham agama. Ada wanita yang tak faham agama dia akan kata rugi , susah dan leceh jadi wanita sebab kena taat dan tak boleh lawan atau tinggi suara pada suami. Sebaliknya wanita yang faham agama akan berfikir untungnya menjadi wanita, Cukup dengan menjaga solat , puasa , menjada maruah diri dan taat pada suami InsyaAllah dia boleh pilih pintu syurga mana yang dia nak masuk kelak.

[ Sumber dari Sheikh Ismail Kassim ]



Share on Google Plus

About roslanTv Tarekat

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis.

1 comments: