ZIKRULLAH TALIAN KEPADA ALLAH DGN NAFAS


 ZIKRULLAH TALIAN KEPADA ALLAH DGN NAFAS

--------------------------------

Jika anda Kenal Nikmat,Rahmat Zikrullah dalam Nafas

1. Anda akan
Merangkak mencarinya di merata dunia

2.Anda akan
Membayar jutaan ringgit untuk memperolehinya.

Hanya apabila Ahli Zikir Nafas yang telah di isi dengan Talqin Zikirullah dlm Nafas berusaha mempelajari ILMU KALIMAH LA ILAHA ILALLAH , barulah Zikir Nafas nya berjalan lancar & ringan, mudah,Senang.

A).Jika tidak Nafas dia akan di sekat oleh Syaitan , Khannas , Jin , Nafs Amarah , Lawamah , Mulhimmah , dan manusia dengan sekatan yang hebat.

B).Apabila ilmu ini di pelajari Qalbu kamu akan mempraktikan nya dengan sendiri , jadi apabila ada Majlis Ilmu la ilaha IlALLAH , jangan berpaling, jangan remehkan , jangan rendahkan , jangan ringankan , jangan absent ,. jangan menolak dan jangan mengelak.

ILLAH yang sentiasa bersama kita akan membukakan hijab demi hijab sehingga Syahadah ILLAH menjadi Nyata. Itu yang di namakan Penyaksian Zikirullah Nafi isbat LA ILAHA IlAllah.

C). Syahadah Nafi tu datangnya dgn Zikir ILAH.

Benar ILLAH ku sentiasa bersama kita , rugi nya Ummat Islam yang tak kenal ILLAH yang bersama mereka , membawa kepada Penyesalan dunia dan akhirat selama 50,000 tahun.

D).Jika anda belajar ILmu ILLAH ini anda akan 24 jam teringat kepada ILLAH , ALLAH mahu kita mengingati ILLAH kerana ILLAH kita mengingati kita 24 jam kalau connection di jalin dengan ILLAH segala kerja hidup mudah dan senang serta di berkati ALLAH dan di curahkan Rahmat ALLAH Taala

Melatih hati dengan zikir ismu dzat (Allah) membawa jiwa ke hamparan kedamaian dan ketenangan. Apabila hati berdenyut dengan memanggil Allah, ia akan dikurniakan oleh Nya ingatan bahawa segala apa yang dilaluinya terselit di sebaliknya jutaan hikmah sama ada yang tersembunyi mahupun nyata.

Akal akan terdiam kerana hati mempersembahkan hujah yang meyakinkan di sebalik setiap apa yang terjadi. Itulah cahaya Allah yang meliputi akal yang datang dari hati, lalu bersambung dari roh seterusnya dari Allah... Cahaya di atas cahaya... Cahaya Allah meliputi segala sesuatu...

Amatlah rugi mereka yang lalai dari mengingati Allah, mereka akan berada dalam kesempitan hidup dunia walau dikelilingi kenikmatan yang melimpah ruah.

ZikruLLah adalah jalan menyampaikan hatimu kepada Tuhan mu... Hiasi lah lidah dan hati dengan memperbanyakkan zikir dan selawat ke atas Nabi s.a.w nescaya bercahaya hati dengan cahaya Tauhid dan cinta

Share on Google Plus

About roslanTv Tarekat

Ut wisi enim ad minim veniam, quis nostrud exerci tation ullamcorper suscipit lobortis nisl ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis autem vel eum iriure dolor in hendrerit in vulputate velit esse molestie consequat, vel illum dolore eu feugiat nulla facilisis at vero eros et accumsan et iusto odio dignissim qui blandit praesent luptatum zzril delenit augue duis.

0 comments:

Catat Ulasan